הבזאר הקולינרי הינו שוק קבוע ומקורה שנמצא במתחם התחנה הראשונה בירושלים.
השוק ביוזמתו של השף, ניר צוק, נפתח בשלהי חודש אוגוסט 2013. בפרוייקט זה, יחד עם נטעלי רשף מיתגנו את השוק: "הבזאר הקולינרי".
המתיוג כולל לוגו, שילוט פרטני לבסטות וכלה בשלל מוצרים כמו תיקים, שקיות ועוד.
לוגו
השוק מציע מגוון רחב של מוצרים, דגים, קפה, ירקות, פסטות ועוד. על כן הוחלט להשתמש במגוון רחב של פונטים (גופנים) שידברו בכמה שפות. מתחם התחנה הינו מקום שבכל יום עשרות ועד מאות אנשים מרחבי העולם מגיעים, ולכן היה חשוב גם לשדר את המסר באותיות לועזיות.
מאחורי הכיתוב ניתן לראות סילואטה של קיר לבנים, הכולל את הצבעים כחול וצהוב, שכל אחד מהם משדר חלק אחר ביממה, הצהוב - היום ואילו הכחול את הלילה, מאפיין בולט של השוק - הוא האוירה שמשתנה בין היום ללילה, בלוגו איזכור הצבעים מעיד על כך. בנוסף סילואטת "קיר האריחים" מאפיינת מבחינה ארכיטקטונית את הבזאר, שכן ברגע שנכנסים לשוק אי אפשר להתעלם מהאריחי הקרמיקה הלבנים שיחודיים לשוק.

שילוט
רעיון השילוט הוא לתת מקום לכל בעלי הדוכנים לבטא את עצמם.
בכל שלט השארנו מקום מראש, בו - בעל הדוכן יוכל לרשום מבצעים יומיים וכדו`. רעיון השפה של השלטים - היא להעניק חווית שוק ויחד עם זאת לשמור על עיצוב מכובד שיבטא את רמת המוצרים שהשוק מציע לקהל הרחב.
טכניקה: ידנית, צבעי עפרון על משטח של לוחות גיר שיצרנו.

www.a-r-t.co.il/articles.asp
פריטים
יש מגוון רחב של מוצרים, מפיות, פלייסמנטים, נייר אריזה/דוחה שומן, שקיות ועוד.
|